Python Hackathon

Tar du D0009E? Då lär du delta på LUDD Python Hackathon. Sätt dig ner med dina polare, kötta igenom alla kursens labbar som du skjutit på alltför länge, och ät lite våfflor.

Labbhandledare och kunniga luddare kommer finnas på plats för att hjälpa till och rätta labbarna, Med det och en rimlig mängd energidryck så är målsättning att vid slutet av kvällen ha alla labbar klara, så ni har mer tid för annat!

Blev du klar med labbarna för 3 år sedan?

Vänta vilket år är det nu igen?

Inga problem! Sätt dig med oss och knacka kod i godtyckligt projekt i gott umgänge, visa upp din programmeringsfärdigheter/ofärdigheter, och ät lite våfflor du med! Vi i LUDD har också flera projekt som du kan ta tag i till följd av lokalflytten, så ifall det är något av intresse: ROOT rekryterar!

Men vart äre?

Plats: A-husets mikroland (Vår lokal är inte tillgänglig ännu (╯°□°)╯︵ ┻━┻)

Tid:17:00 och framåt! (Labbhandledare kanske lämnar tidigare)

Ses där!